177 fans | Vote

#312 : Les soeurs Cooper

Kaitlin Cooper est de retour à Newport, et comme le souligne Seth c'est un véritable ouragan. Elle amène avec elle des problèmes de sa pension et découvre les vrais sentiments de Johny pour Marissa. Veronica, la mère de Taylor souhaite se venger de Julie et engage Kiki pour qu'elle lui organise un tête à tête avec le père de Summer. Son argument insurmontable, elle fera de la vie de Marissa un enfer si elle n'obtient pas ce dîner. Taylor se sent déja très proche de Summer et lui dit qu'elle est ravie qu'elles deviennent soeurs. Seth et Summer décident alors de réagir et de séparer les nouveaux amants. Marissa apprend que Johny a menti pour la laisser retourner là où elle devait être, à Harbor. Elle ne comprend pas pourquoi il a fait ça mais Johnny lui dit qu'il ne souhaite plus la voir. Kaitlin en profite pour se rapprocher du jeune homme éconduit.

> Captures

Popularité


3.2 - 5 votes

Titre VO
The Sister Act

Titre VF
Les soeurs Cooper

Première diffusion
19.01.2006

Première diffusion en France
15.10.2007

Photos promo

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Photo de l'épisode #3.12

Plus de détails

Réalisé par : Ian Toynton

Écrit par : Leila Gerstein

Audiences US : 5.36 millions

Kaitlin Cooper, la petite soeur de Mairssa (qui n'est plus si petite que ça), revient à Newport à l’occasion des congés d’hiver. Julie et Marissa viennent la retrouver chez les Cohen et Kaitlin demande à sa mère pourquoi ils n’habitent plus à côté.
Julie lui montre la caravane dans laquelle elle vit et Kaitlin prend plutôt bien la nouvelle. Celle-ci reçoit un message sur son portable d’un gars qui semble mécontent de son départ.

Marissa s’en veut de ne pas avoir gardé le contact avec sa sœur et se rend compte qu’elle n’a jamais été proche d’elle. Elle s’inquiète que Johnny ne réponde pas à ses messages.

Au courant de sa nouvelle entreprise, Veronica Townsend demande à Kirsten de lui fixer un rendez-vous galant avec Neil Roberts et menace de mener la vie dure à Marissa au lycée si elle refuse. Kirsten demande alors à Sandy d’arranger les choses avec Neil, vu qu’il le connaît bien.

Au resto, Chili avoue à Marissa que Johnny a fait croire qu’il s’en allait pour qu’elle quitte Union tandis que Kaitlin dit à Johnny que sa sœur n’est pas libre contrairement à elle.

Un type nommé Justin se pointe chez les Cohen et demande à voir Kaitlin et Ryan lui répond qu’il ne l’a pas vu depuis longtemps. Ryan parle de Justin à Kaitlin qui lui répond qu’il n’arrête pas de lui coller aux fesses. Ryan promet de s’en charger et Kaitlin lui demande de ne pas en parler à Marissa. Johnny lui confie qu’il ne veut plus qu’ils se voient désormais.

Sandy appelle Neil pour arranger le rendez-vous avec Veronica et celui-ci accepte.

Ryan retrouve Justin au Bait Shop et lui demande de quitter la ville, mais ce dernier ne veut pas s’en aller sans avoir récupéré les 1500 dollars que Kaitlin a volé à son frère.

Taylor hurle de joie en apprenant que sa mère va sortir avec le père de Summer et s’imagine déjà être sœur avec cette dernière.

Julie surprend Neil et Veronica en train de dîner au Country Club et Marissa est fâchée que Johnny ne veuille plus la voir.

Ryan confronte Kaitlin à propos de son vol et celle-ci explique qu’elle a piqué l’argent au frère de Justin parce qu’il a mis son amie enceinte et qu’il ne voulait pas l’aider financièrement.

Neil apprend à Summer qu’il a invité Veronica à la soirée de lancement de New Match, l’agence de rencontre de Kirsten et Julie.

Kaitlin invite Johnny à la soirée chez les Cohen où il pourra s’excuser auprès de Marissa. Ryan confie à Marissa l’affaire avec Justin et lui suggère d’en discuter avec sa sœur.

Julie avoue à Kirsten qu’elle ressent des sentiments pour Neil et est déçue de le voir avec Veronica. Tandis que, Seth et Summer essayent de trouver un moyen de rompre la relation entre Neil et Veronica.

Justin et son frère se pointent chez les Cohen pour récupérer l’argent mais Kaitlin prend la fuite. Ryan et Marissa retrouvent Kaitlin chez Julie. Kaitlin avoue à sa sœur qu’elle savait que leur mère vivait dans une caravane et qu’elle a volé l’argent dans le but de revenir à la maison pour que leur famille soit heureuse.

A la soirée, Seth avoue un secret sur Neil à Taylor que celle-ci s’empresse de partager avec sa mère, provoquant le départ de cette dernière. Seth est heureux que leur plan ait marché et Summer réalise qu’il a fait croire que son père souffrait d’un herpès génital !

Au Bait Shop, Ryan rend les 1500 dollars à Justin et découvre que ce dernier n’était pas venu que pour l’argent mais aussi pour Kaitlin avec qui il sortait.

Chez les Cohen, Neil retrouve Julie après le départ de Veronica et l’invite à dîner.

Johnny et Marissa se réconcilient. Celle-ci propose à Johnny de reconduire sa sœur. Sur la route, Kaitlin demande à Johnny d’arrêter la voiture puis court vers la plage pour prendre un bain de minuit.

MAISON DES COHEN

 RYAN: Pourquoi t'arrêtes pas de te toucher le visage?
SETH: Hier, avant d'aller me coucher, j'ai senti qu'un bouton allait pousser. Ce matin, ma peau est claire tel un ciel bleu sans nuages. 
RYAN: Et c'est un problème parce que..?
SETH: Ryan, tu vois pas ? 
RYAN: Pas trop non. 
SETH: Les choses se passent un peu trop bien en ce moment.
RYAN! Quoi ?
SETH: Marissa revient à Harbor. Vous semblez avoir résolu votre triangle amoureux. Ma copine à presque fait un score parfait au SAT, mais on n'a jamais été plus heureux.
RYAN: Seth, c'est la dernière année. C'est censé être la meilleure de toutes.
SETH: Non, tu devrais savoir ça. Dès que les choses vont bien par ici, c'est là qu'un destin tragique vient frapper.
RYAN: Destin tragique ?
SETH: Il frappe. Ou il sonne. Pile à l'heure. Ne vas pas ouvrir. C'est sûrement un sac de merde en feu.
RYAN: Ou FedEx.

_________________

RYAN: Oui. 
KAITLIN: Alors, je débarque chez moi pour faire la surprise à ma mère. Et ce mec d'origine perse m'ouvre la porte.
RYAN: Pardon ?
KAITLIN: J'ai pensé que c'était le nouveau maître d'hôtel. Mais après j'ai vu ses chaussures, Prada. Je me suis dit, "C'est peut-être mon nouveau beau père. Et j'allais le serrer dans mes bras et là sa femme est arrivée. Si riche soit-il, ma mère n'aurait jamais rejoins un harem.
RYAN: Je ne...
KAITLIN: Alors j'étais là, "le perse, qu'est-ce que tu fais chez moi ? Et où est ma mère ?" Et lui c'était, "Qui est ta mère ?" Alors je lui ai dit. Et il me dit que ma mère a déménagé et que le courrier était envoyé ici.
RYAN: Je crois qu'il se peut que...
KAITLIN: Tu comptes m'inviter à entrer ou quoi ? Bon sang, Ryan. Je vois que Newport n'a pas vraiment arrangé tes manières.
RYAN: Oh, mon dieu.
SETH: Oh, mon dieu. Kaitlin Cooper?
KAITLIN: L'enfant bizarre du quartier, salut!
SETH: Tu as, euh... Je veux dire, tu as grandi...
KAITLIN: Des nibards?
SETH: Non, je... Oh, c'est le destin qui frappe.
GENERIQUE
MAISON DES COOPER
SANDY: Kaitlin Cooper ? Ca doit bien faire 2 ans qu'elle était partie.
KIRSTEN: Est-ce qu'elle a dit pourquoi elle revient au beau milieu du semestre ?
RYAN: On a pas arrêté de parler de sa maison.
SANDY: Oh, Julie veut qu'on attende qu'elle arrive avant de dire à Kaitlin...
SETH: Que sa famille est idéale pour participer à l'émission "Rafistole mon mobile home" ?
SUMMER: Eh, les gars. Bonjour.
SETH: Bonjour.
SUMMER: Prêt pour le 3e jour "d'Orgueil et préjugés" en cours d'anglais.
SETH: Summer, ce que tu vas voir a tout d'un roman de Jane Austen. Tu as des soeurs, des mensonges et des seins.
RYAN: Kaitlin est revenue.
SUMMER: Mini-Cooper?
SETH: Mini-Coop pas si mini.
JULIE: Kaitlin ? Où est mon bébé ?
KIRSTEN: Elle se remet un peu.
SANDY: Elle est un peu perturbée.
JULIE: Je ne sais pas ce que je vais lui dire. Je voulais juste la protéger de tout ce qui se passe par ici. Fusillades, funérailles, école publique.
MARISSA: Explique-lui tout. Elle comprendra.
JULIE: Chérie, toi tu as peut-être compris. Tu es la fille de ton père. Kaitlin tiens de moi. Elle ne voudras pas de cette vie.
SANDY: Elle est revenue.
KIRSTEN: Ce qui veut dire qu'elle veut sa famille plus que tout.
KAITLIN: Maman ?
JULIE: Oh,  bébé.
MARISSA: Salut.
KAITLIN: Salut.
JULIE: Ma chérie, qu'est-ce que tu fais ici ?
KAITLIN: Ca t'arrive de regarder mon calendrier ? C'est les vacances d'hiver.
JULIE: Je le savais. C'est juste que, j'ai pensé... C'est pas la semaine de la mode ? Je pensais que tu serais à Paris avec Alex, comme l'an passé. Premier rang chez Chanel. J'ai vu la photo sur Wire Image.
KAITLIN: J'ai cru que tu serais contente de me voir.
JULIE: Je le suis. Bien sûr.
MARISSA: On est tous contents de te voir.
KAITLIN: Donc ce type, Caleb, a dit que tu avais déménagé.
SUMMER: Je crois qu'on va être en retard à l'école.
KIRSTEN: Sandy, je peux te parler de la soirée de lancement ?
SANDY: Oh, j'adore parler de fête.
MARISSA: Je vais en fait être moi aussi en retard à l'école, mais on fait un truc plus tard, on rattrapera le temps perdu.
KAITLIN: Bye.
MARISSA: Bye.
KAITLIN: Ok, alors qu'est-ce qui se passe?
JULIE: Ok, tu te rappelles du mail que je t'ai envoyée à propos de Caleb ? Il y a eu quelques complications financières après ça.


CAMPING

KAITLIN; Oh, mon dieu. On vit dans une caravane.
JULIE: Eh bien, oui. Mais pas... vivre, vivre. On est plus comme des réfugiées. On est à moins d'1 km de la plage, et puis... c'est bleu comme chez Tiffany's. Oh, ma chérie, c'est provisoire. Quand l'affaire de Kirsten et moi marchera, tout redeviendra comme avant. Allons à l'intérieur.

_________

JULIE: Ensuite tu l'ouvres comme ceci... et... voila  C'est un lit.
KAITLIN: C'est multifonction.
JULIE: Oh,  chérie. Je sais que tu n'es pas habituée à ça, mais vois ça comme une expérience de vie. Et c'est précisément le style d'endroit d'où vient Britney Spears.
KAITLIN: Maman, ça va. Vraiment. C'est comme une soirée pyjama. Toutes les trois. Ici.
JULIE: Oh, tu as toujours la peluche que Marissa t'as donnée. Même si tu ne l'aimais pas avant d'apprendre que c'était un sac à main et que tu pouvais mettre tes fausses cartes de crédit dans son ventre.
KAITLIN: Ouais, c'était pendant l'été à Tahoe. Toute la famille réunie. Ca doit être sentimental.
JULIE: Je sais, et si on se faisait les ongles. Je veux tout savoir sur ce que tu as fait à Montecito. Je suis censée aider Kirsten pour le lancement... elle comprendra. Tu as un message ? Quelqu'un de l'école ? Un garçon ? Oh, ma petite fille grandi. Je vais appeler Kirsten.
REPONDEUR: Salut, c'est moi. Je ne peux pas croire quetu sois partie comme ça. Ne crois que juste parce que t'as quitté la ville, je ne vais pas...

 

HARBOR

MARISSA: La Kaitlin que je connais est obsédée par son poney sans poil. J'ai l'impression d'avoir raté toute cette partie de sa vie.
RYAN: Quoi, la puberté ?
MARISSA: Et tout est de ma faute.
RYAN: Mais non, de quoi tu parles ?
MARISSA: C'est pas comme si j'avais essayé garder le contact. En fait, on n'a jamais été vraiment proches. C'était toujours elle et ma mère contre moi et mon père.
RYAN: Elle est rentrée maintenant. Tu peux arranger ça.
SETH: Vous parlez de la transformation de la fillette à l'adolescente Kaitlin ?
SUMMER: Cohen, un mot de plus sur la "pas si mini-Coop que ça" de Coop, et je devrais agrafer ta langue à ton col.
TAYLOR: Hé, te voilà ! Salut.
MARISSA: Salut, Taylor. Merci pour ce que tu as fait à la réunion de la semaine dernière.
TAYLOR: Bien sûr. Tu étais seule dans cette école. Pas d'amis, personne à qui parler. Comme Charlton Heston dans La Planète des Singes.
SUMMER: Je crois que c'était Mark Wahlberg.
MARISSA: En fait, j'avais quelques bons amis.
TAYLOR: Mais pas notre groupe. Pas vrai ?
RYAN: Je vais en cours.
MARISSA: Moi aussi.
TAYLOR: La pauvre petite. Ca doit vraiment être dur pour elle, se réadapter. C'est comme revenir du Viêt-Nam. Heureusement elle nous a.

__________

RYAN: Hé, ça va? Taylor peut parfois être un peu Taylor.
MARISSA: Elle m'a rappelée que je n'ai pas parlé à Johnny depuis que je suis là. Je lui ais laissé des messages. La tournée commence bientôt. J'espère qu'il n'est pas encore parti.
RYAN: Il ne ferait pas ça, je pense. Pourquoi tu n'essayes pas, euh, c'est quoi son nom, Bizarro Seth.
MARISSA: Chili ? Je pourrais. Merci.
RYAN: Ok, pas de problème. D'accord, on se voit au déjeuner.


NEWPORT UNION

CHILI: Mec, par pitié est-ce que tu peux la rappeler ? Sacrifier ton bonheur pour le sien ne fonctionne apparemment pas.
JOHNNY: Non, c'était pas un sacrifice, d'accord ? Je me suis juste dis que ma vie serait plus simple sans elle.
CHILI: Ouais, c'est tellement plus simple. T'es misérable. Mec, tu veux bien prendre mon portable et l'appeler ? C'est comme si je l'avais invoquée. Marissa ?
MARISSA: Salut, Chili. T'aurais pas vu Johnny ?
CHILI: A vrai dire, Harper est juste à coté de moi.
JOHNNY: Salut, Marissa.
MARISSA: Je t'ai appelé plusieurs fois. Tu as eu mes messages ?
JOHNNY: Ouais, désolé... je suis très occupé.
MARISSA: Bien sûr. Tes bagages...
JOHNNY: Oui, c'est ça.
MARISSA: Ma soeur est en ville. J'aimerais que tu la rencontres avant ton départ.
JOHNNY: Oh, euh, je ne sais pas. Peut-être si j'ai du temps.
MARISSA: Allez, tu ne vas tout de même pas partir sans dire au revoir  ? Au resto à 16h30. S'il te plait ?
JOHNNY: On se voit là-bas.


MAISON DES COHEN

KIRSTEN: Veronica ? Qu'est-ce que vous faites là ?
VERONICA: Bonjour, Kirsten. On que vous et Julie mettiez en place un nouveau service de rencontre. Je veux un rendez-vous avec le délicieux Dr Neil Roberts.
KIRSTEN: Le père de la meilleure amie de Marissa ? Celle que vous avez appelé "la petite miss Colombine" à  la réunion de la semaine dernière ? Pensez-vous vraiment qu'il sortirait avec vous ?
VERONICA: Bien sûr que non. Par contre, si je pouvais lui parler, lui dire, au cours d'un dîner aux chandelles, Je sûre que je pourrais le convaincre que j'étais juste un parent inquiet qui protégeait sa fille. Et c'est là que vous intervenez.
KIRSTEN: Et pourquoi vous aiderais-je ?
VERONICA: Marissa est revenue à Harbor.VMais son rôle éventuel dans les activités post-scolaire-- Senior Day, promo, remise des diplômes-- est encore à déterminer. Et je pèse lourd dans l'Association des Parents. On pourrait dire que je suis à moi seule L'Association des Parents.
KIRSTEN: Vous allez prendre en otage une fille de 17 ans pour un rendez-vous ?
VERONICA: Un homme bien, c'est difficile à trouver, Kirsten. Je sui suis libre demain si vous vous le demandez.


NEWPORT GROUP

SANDY: Vous aurez les contrats vendredi. Oui. Oh, c'est parfait, Sid. On se reparle plus tard. Quelle merveilleuse surprise !
KIRSTEN: J'aurais bien aimé. Sandy, j'ai un problème. Veronica Townsend est venue me voir ce matin. Elle veux que je lui arrange un rendez-vous avec Neil Roberts.
SANDY: Bonne chance.
KIRSTEN: Et elle a menacé de mener la vie dure à Marissa à Harbor si je refuse. Et elle peut le faire.
SANDY: On ne plie pas face à de telles menaces. On ne négocie pas avec les Newpsies.
KIRSTEN: Je sais, mais Marissa a déjà traversé pas mal de choses, et tout ce que Neil a à faire est de l'emmener dîner demain soir.
SANDY: Bien, alors, qu'est-ce que tu veux que je fasse ? C'est toi le service de rencontre.
KIRSTEN: Neil n'est pas client.
SANDY: Et je ne suis pas un employé.
KIRSTEN: Non, mais tu es Sandy Cohen, un professionnel de la persuasion. Vous jouez au golf ensemble, et vous... êtes des mecs. C'est une faveur à ton épouse. Appelle-le.


NEWPORT UNION

MARISSA: Du shopping c'était une bonne idée.
KAITLIN: Ouais, même si j'étais dans une boutique au rabais.
MARISSA: C'est très à la mode tout ce qui est vintage maintenant.
KAITLIN: Alors qui est-ce que je vais rencontrer déjà ?
MARISSA: Mon ami Johnny, de Newport Union. Je crois qu'il part pour un voyage de surf, et je veux pas perdre le contact, tu sais ?
KAITLIN: Si  je sais quelque chose sur perdre le contact ?
MARISSA: Kaitlin... Maman, à sa façon plutôt maladroite, essayait seulement de te protéger. Et j'étais... je ne sais pas, mais ça n'arrivera plus.
KAITLIN: Ouais, je sais. C'est que je ne suis plus une enfant, tu vois ?
MARISSA: Je sais.
CHILI: Les voilà.
MARISSA: Lequel est Johnny ? Structure osseuse parfaite ou Poil de Carrote ?
MARISSA: Tu n'es définitivement plus une enfant. Salut, les gars.
JOHNNY: Salut.
MARISSA: Alors, Kaitlin, voici Chili et Johnny.
JOHNNY: Content de te connaître.
CHILI: Salut.
JOHNNY: Bonjour, Marissa.
MARISSA: Salut. Merci d'être venu. 


CAFE

MARISSA: Alors... tu pars quand ?
CHILI: En avril.
JOHNNY: La semaine prochaine.
CHILI:  Exact. Il part la semaine prochaine pour l'entraînement. La tournée commence en Avril.
JOHNNY: J'ai fermé la voiture ? Je crois que j'ai oublié de la fermer. 
CHILI: Il y a eu beaucoup de vols dans le coin dernièrement. Il a pas mal de cassettes dans sa voiture.
KAITLIN: Vous m'excusez ? Trop de café, petite vessie.
MARISSA: Qu'est-ce qui se passe ?
CHILI: Marissa, est-ce que je dois te l'épeler ? Ok, je crois bien que oui. Il savait que tu ne retournerais pas à Harbor si il était encore là, donc...
MARISSA: Il ma dit qu'il partait. Oh, mon Dieu.

 

JETEE

KAITLIN: Johnny ! Alors, depuis combien de temps t'es amoureux de ma soeur ?
JOHNNY: On est juste amis.
KAITLIN: Bien. Parce que je suis certaine, comme tu le sais, qu'elle n'est pas libre. A la différence de, disons... moi.


MAISON DES COHEN

JUSTIN: Bonjour, c'est bien la maison des Cohen ?
RYAN: Oui. Je peux vous aider ?
JUSTIN: Je cherche quelqu'un. Je pense que j'ai la mauvaise adresse. Un perse m'a dit que je la trouverais ici. Kaitlin Cooper ?
RYAN: Vous êtes un de ses amis ?
JUSTIN: Je dois vraiment lui parler. Elle est là ou pas ?
RYAN: Je n'ai pas vu Kaitlin depuis qu'elle a 11 ans et qu'elle faisait du poney.
JUSTIN: D'accord. Bon, si tu la vois, appelle-moi. C'est important.


CAMPING

KAITLIN: Salut, Ryan. Quoi de neuf ?
RYAN: Ta soeur est là ?
KAITLIN: Non, elle est sortie. Je peux t'aider ?
RYAN: Peut-être. Un type a débarqué à la maison hier soir, il te cherchait.
KAITLIN: Justin ?
RYAN: Tu le connais ?
KAITLIN: Il vient de Montecito et il va à... Je l'ai rencontré à une fête.
RYAN: C'est ton copain ?
KAITLIN: Je lui ais à peine parlé. Et il n'a pas arrêté de m'appeler. De venir à mon école. J'en ai parlé à ma surveillant, et ça lui a attiré des ennuis. Et maintenant il dit: "Tu as gâché mes chances d'aller à Princeton." J'arrive pas à croire qu'il soit venu jusqu'ici. J'ai déjà dû changer de numéro de portable.
RYAN: Ok, je vais m'en charger.
KAITLN: Et tu n'en parleras pas à Marissa ? On commence juste à refaire connaissance. Je ne veux pas qu'elle pense que je suis une sorte d'aimant à harceleurs. Et je ne veux pas qu'elle s'inquiète.


MAISON DE JOHNNY

MARISSA: Salut.
JOHNNY: Salut.
MARISSA: Alors, Chili...
JOHNNY: T'as dit ?
MARISSA: Oui.
JOHNNY: Il ne sait pas garder un secret.
MARISSA: Ce que tu as fait était plutôt étonnant. Je voulais juste te dire merci.
JOHNNY: Oui, je suis un vrai martyre.
MARISSA: Alors, qu'est-ce que tu vas faire maintenant ? Vu que tu ne pars plus en tournée.
JOHNNY: Je n'y ai pas vraiment pensé.
MARISSA: Tu peux toujours t'inscrire à la fac pour janvier prochain.
JOHNNY: Non, je ne crois pas.
MARISSA: Je pourrais t'aider.
JOHNNY: Ecoute, Marissa. Ce n'est plus ton problème. Tu vois, tu es retournée là d'où tu viens, et... ma vie, ce n'est peut-être pas de faire le tour du monde en surf, mais... Je n'ai pas besoin que tu me sauves.
MARISSA: C'est juste que tu as fait cette chose incroyable pour moi et...
JOHNNY: C'est ce que tu penses ? Je voulais que tu partes.
MARISSA: Alors, je reviens à Harbor, mais qu'est-ce que tu veux dire ? Que tu ne veux plus me revoir ?
JOHNNY: Oui, je crois que c'est ce que je veux dire. Pour le moment, j'ai besoin que tu sortes de ma vie.


MAISON DES COHEN

SANDY: Allô ? Neil, salut ! C'est Sandy. J'espère que je ne dérange pas.
NEIL: Non,. Pas du tout, Sandy. Je peux vous aider ?
SANDY: Eh bien, il y a un petit problème avec Marissa.
NEIL: Je peux faire quelque chose ? Marissa et sa mère comptent beaucoup pour moi.
SANDY: Eh bien, c'est délicat. Vous connaissez Veronica Townsend ?
NEIL Si je connais Veronica Townsend ? Sandy, je connais tous les anciens bonnets A de la ville.
SANDY: Que diriez-vous de dîner avec elle ce soir ?
NEIL: Vous voulez dire un rendez-vous ?
SANDY: Je sais que c'est une vraie garce, mais elle veut sortir avec vous et elle veut rendre la vie de Marissa difficile à Harbor si vous refusez.
NEIL: Voyons Sandy. C'est absurde.
SANDY: Je ne demanderais pas si je ne pensais pas qu'elle puisse s'exécuter. Ecoutez, un seul dîner. Dans un restaurant bondé. Rencontrez-vous là-bas, Kirsten et moi réserverons la table.
NEIL: C'est si horrible que ça ?
SANDY: Croyez moi, ça sera vraiment horrible. Je vous suis redevable. Merci.


CLUB

JUSTIN: Bien, tu es là. Où est Kaitlin ? Elle est venue avec toi, non ?
RYAN: Non. J'ai pensé que ça n'était pas une très bonne idée. Ecoute, le mieux pour toi est de remonter dans ta voiture, de retourner d'où tu viens, de tourner la page.
JUSTIN: Je n'irai nulle part sans les 1500 $ qu'elle a volés à mon frère.
RYAN: Elle dit qu'elle te connaît à peine.
JUSTIN: On est sortit ensemble pendant presque 1 mois. Je voulais qu'elle encontre mon frère, Sam. C'est un Gamma Tau à UCSB. Ils avaient organisé une fête, alors je l'ai invitée à venir. Et ensuite elle, m'a plaqué, s'est tirée avec l'argent et a quitté la ville. Trois types remplissent un sac de sport et partent.
RYAN: Donc je suis sensé croire 3 mecs bourrés plutôt qu'une fille de 14 ans?
JUSTIN: 14 ? Elle m'a dit qu'elle avait 16 ans.
RYAN: Comme je viens de le dire, tourne la page.
JUSTIN: J'essaie de l'aider. D'accord, c'est pas mon argent, et je ne contrôle plus rien maintenant.

 

MAISON DE SUMMER

SUMMER: J'ai reçu 3 messages de Taylor ce matin.
SETH: Je t'ai dit qu'elle avait abusé du syndrome du chiot. Si tu lui montres ne serait-ce qu'un peu d'affection, elle te suit partout pendant toute ta vie.
SUMMER: Je sais, mais on est un peu responsable d'elle maintenant.
TAYLOR: Je t'ai trouvé!
SUMMER: Oh, mon dieu !
SETH: Qui t'as laissée entrer ?
TAYLOR: Je parle couramment le langage des gouvernants. Devine  quoi  ? Ma mère va sortir avec ton père ! Oh, mon Dieu. Je sais, s'ils se marient, on pourrait devenir soeurs. Je vais faire une visite et voir qu'elle chambre pourrait m'aller. Ok ? Je reviens.
SUMMER: Elle va retourner à la fourrière.


RESTAURANT

VERONICA: Non, non, non. Les joueurs de foot sont de vrais chatons. Ce sont les joueuses de tennis qui vont vous tuer dans votre sommeil. En Russie, on dit que l'agent de Sharapova serait un ex du KGB.
NEIL: Je ne savais pas qu'être agent sportif était si dangereux.
KAITLIN: Maman, cet endroit est beaucoup trop cher.
JULIE: Chérie, c'est pour fêter ton retour. C'est une occasion spéciale.
KAITLIN: Maman ?
JULIE: Tu sais où on devrait aller ?
KAITLIN: Ici, tu viens de le dire.
JULIE: Au Crab Cooker. On y a pas été depuis des années. On va bien s'amuser.
KAITLIN: Mais...

 

CAMPING

MARISSA: Salut. Je suis presque prête.
RYAN: Prends ton temps. Le film ne commence pas avant un moment. Ca va ?
MARISSA: Je ne trouve pas cette stupide veste.
RYAN: Je vais t'aider.
MARISSA: Elle est marron avec des franges dessus. Et elle est stupide. Je me suis disputée avec Johnny. Il a menti sur sa tournée de surf. Il n'allait pas partir. Tu savais, n'est-ce pas ?
RYAN: Oui, et j'aurais du te le dire, mais je veux dire, il a bien agi.
MARISSA: Il a fait pour se débarrasser de moi ! Et même si il ne part plus, il dit qu'il ne veut plus me revoir.
RYAN: Ok, mais il est dans une situation délicate. Tu dois respecter ça. Donne-lui du temps.
MARISSA: Je sais.
RYAN: Ecoute... Ta soeur est revenue.
MARISSA: Je pense que j'ai un super copain.
RYAN: Tu as aussi un super copain.
MARISSA: Et je commence juste à connaître ma soeur. Donc, la vie pourrait être pire. Génial.


MAISON DES COHEN

SETH: Salut, quoi de neuf ?
RYAN: Salut.
SETH: Tu as l'ait pensif. Fais de la place.
RYAN: Alors, Kaitlin cache quelque chose.
SETH: Mec, je te l'avais dit, le destin tragique.
RYAN: Je sais.
SETH: D'accord, je t'écoute. Qu'est-ce qu'il y a ?
RYAN: Ok, donc ce type s'est pointé pour la chercher. Et quand je l'ai questionnée là-dessus, elle a dit qu'il la harcelait, ok.
SETH: Mais quand tu lui as sorti le speech "quitte la ville"...
RYAN: Il a dit qu'elle avait volé de l'argent à une fête dans une fraternité. Et j'ai trouvé le sac qu'il a décrit dans la caravane.
SETH: Oh, c'est la fille de Jimmy Cooper. Elle a le vol dans le sang.
RYAN: Je veux lui donner une chance de s'expliquer, mais...
MARISSA: Bonjour, les gars.
SETH: J'adore la façon dont les gens arrivent maintenant. Plus de ces vas et viens inutiles via la porte d'entrée.
MARISSA: Alors, on va aller chercher des pancackes. Vous voulez venir ?
SETH: En fait, Marissa, je vais devoir d'emprunter quelques secondes. On va devoir réfléchir sur le cadeau d'anniversaire de Summer.
MARISSA: Son anniversaire c'est pas avant 8 mois.
SETH: Qu'offrir à une fille qui a déjà tout ? On doit prévoir à l'avance.

____________

RYAN: Bon, je suis aller voir Justin hier.
KAITLIN: Oh, mon dieu. Merci beaucoup.
RYAN: Il a dit que tu as volé de l'argent ?
KAITLIN: Quel argent ? Je ne vois pas de quoi tu parles...
RYAN: J'ai trouvé le sac dans tes affaires.
KAITLIN: Ok, je l'ai pris. Mais c'était pour une bonne raison.
RYAN: Je t'en prie. Le frère de Justin Sam sort avec mon amie, Megan. Il paraissait être le mec parfait, ok ?
KAITLIN: Jusqu'à ce qu'elle lui dise qu'elle était enceinte.
RYAN: Et ensuite, que s'est-il passé ?
KAITLIN: Alors elle lui a demandé de l'argent pour, tu sais, s'en occuper Et il a dit que ce n'était pas son problème. Alors je l'ai pris. Tu veux appeler Mégan pour lui demander comment s'est passé son avortement ?
RYAN: Quoi qu'il se soit passé, tu dois en parler à Marissa. Ok?
KAITLIN: Tu sais que je ne peux pas lui dire. Tu sais comment elle est.
MARISSA: Peu importe la figurine que tu choisiras, Summer sera contente. On peux y aller ?
KAITLIN: Vous savez, j'ai perdu l'appétit. Vous pouvez me déposer en chemin ?
MARISSA: Bien sûr. Tout va bien ?


MAISON DE SUMMER

NEIL: Bonjour, mon coeur.
SUMMER: Longue nuit la nuit dernière ? En fait, je voulais te dire que j'avais un rendez-vous.
NEIL: Avec Veronica Townsend ? Comment tu sais ?
SUMMER: Les gens parlent quand la Cruella d'Orange County attrape son prochain chiot.
NEIL: Désolé de ne pas te l'avoir dit. Je pensais qu'il n'y aurait qu'un seul dîner.
SUMMER: Comment ça, "tu pensais"? Un dîner je comprends. Un dîner c'est un homme déçu sentimentalement qui manque de jugement.
NEIL: D'accord, ça suffit. Il s'avère que c'est une femme incomprise.
SUMMER: Papa, c'est une garce diabolique. Sa fille était en train de choisir la peinture de sa nouvelle chambre. C'est ton bureau au fait.
NEIL: Summer, j'ai invité Veronica à la fête des Cohen ce soir, et j'attends de toi un minimum de respect à son égard.
SUMMER: Très bien.


CAMPING

KAITLIN: Gus, je suis désolée. Ma mère a dit je ne peux plus t'ouvrir la porte. Même si tu as amené des bonbons.
JOHNNY: C'est Johnny.
KAITLIN: Salut.
JOHNNY: Marissa est là ?
KAITLIN: Pourquoi personne ne frappe à cette porte pour moi ?
JOHNNY: Désolé, je voulais juste... Je lui ai dit des trucs hier. Je voulais m'excuser.
KAITLIN: J'ai bien peur qu'elle ne soit pas là. Mais... ma mère a organisé une fête ce soir pour le lancement de son entreprise. C'est chez les Cohen. Elle sera là. Peut-être que tu devrais passer.
JOHNNY: Je ne pense pas que ce soit une bonne idée.
KAITLIN: Allez, je t'invite. Il y aura au moins une personne pas complètement nulle.
JOHNNY: Je passerais peut-être. Pour m'excuser.


JETEE

MARISSA: Alors, dis-moi.
RYAN: C'est si évident que ça ?
MARISSA: Et bien, je veux dire, tu as à peine touché à tes pancakes. Je le sais quand quelque chose se passe.
RYAN: C'est Kaitlin. Il y a ce gars qui la cherche. Il dit qu'elle a volé de l'argent à son frère.
MARISSA: Elle a volé un autre gamin ? J'en doute.
RYAN: Elle l'a admis. Mais elle dit l'avoir fait parce que le frère avait mis son amie enceinte et qu'elle en avait besoin.
MARISSA: J'y crois pas. Ca n'a aucun sens.
RYAN: Pourquoi venir jusque ici si son histoire est vraie ?
MARISSA: Donc tu pense qu'elle ment ?
RYAN: Je ne sais pas. Je pense que tu dois lui parler.
MARISSA: Et l'accuser d'être une voleuse ? Après tout ce qu'on lui a fait subir,ça va vraiment construire sa confiance.
RYAN: Je ne pense pas que le gars va partir sans son argent.
MARISSA: D'accord, je lui parlerai après la réception. En attendant on doit garder un oeil sur elle.

 

MAISON DES COHEN

KIRSTEN: Vérifiez le propane. Merci. Comment ça se passe ?
JULIE: A merveille. J'en ai fait 12, et il m'en reste une centaine à faire.
KIRSTEN: 102 pour être précise. J'ai ajouté Neil Roberts et Veronica Townsend à la liste des invités.
JULIE: Tu plaisantes.
KIRSTEN: Est-ce que Sandy...
JULIE: Quoi ? M'a dit qu'ils sortaient ensemble? Non. J'ai dû le découvrir moi même hier soir au Yacht Club. C'est juste que...
KIRSTEN: Qu'y a t-il ? Et bien, ces dernières semaines Neil et moi avons été plutôt proches. Et évidemment, c'est un bon parti. Un médecin prospère, une maison avec piscine et court de tennis, mais j'étais juste reconnaissante qu'il ait été si bon avec Marissa et la nuit dernière je l'ai vu avec Veronica et ça m'a frappée. Je pense que j'ai des sentiments pour lui. Des sentiments romantiques. Maintenant il est avec cette sorcière qui a essayé de harponner Marissa et ils viennent à notre réception. Ca va aller, Kiki. Je suis comme la région du Golfe. Au point où j'en suis, qu'est-ce qu'un ouragan de plus ?


CHAMBRE DE SETH

SETH: Je te dis que ça pourrait marcher.
SUMMER: Nous n'allons pas raconter que mon père a de l'herpès.
SANDY: Hey, Seth, et si tu donnais un coup de main à ta mère en bas ?
SETH: En fait, on est un peu occupés là tout de suite.
SUMMER: On essaye de trouver un moyen de séparer mon père et un tas de merde.
SANDY: Veronica Townsend ?
SUMMER: Tu vois, tout le monde est au courant.
SANDY: Ne t'inquiète pas. C'est une longue histoire, mais le rendez-vous d'hier, c'était seulement pour une seule fois.
SUMMER: Vraiment, parce qu'il vient avec elle à la réception ce soir.
SANDY: Il a un 2ème rendez-vous avec elle ?
KIRSTEN: Oh, Sandy, te voilà. Il faut que je te parle de Veronica Townsend et de tu sais qui.
SETH: Maintenant on a un quorum.
SANDY: Qu'est-ce qui s'est passé ?
KIRSTEN: Je n'avais pas tous les éléments en main quand j'ai arrangé leur rendez-vous.
SETH: Attends, tu leur as arrangé un rendez-vous ?
KIRSTEN: Veronica voulait sortir avec le père de Summer. Et elle a menacé de faire de la vie de Marissa un enfer si je refusais. Neil a accepté de nous faire cette faveur.
SANDY: Neil est un homme intelligent. S'il veut encore sortir avec, il a peut-être vu quelque chose en elle que nous n'avons pas vu.
SETH: Qu'est-ce que tu racontes ?
KIRSTEN: D'accord. 
SANDY: Mais on devra s'assurer que c'est elle qui arrête tout. Si Neil l'a rejette en premier, il se peut qu'elle s'en prenne à Marissa.
SETH: L'herpès c'est ça la solution.
SANDY: Tu as un dîner a organiser. Vous deux continuez à chercher un plan, et moi je réfléchis.
SETH: On peut faire ça. On doit faire que Veronica Townsend ne veuille pas sortir avec ton père, donc dis-moi la chose la plus honteuse que tu connaisses sur ton père.


MAISON DES COHEN

MARISSA: Je ne suis pas sûre de savoir quelle partie est la plus dure à croire, qu'elle ait volé l'argent ou qu'elle l'ait utilisé pour payer l'avortement d'une autre fille. Dans les 2 cas, cette fille n'est pas ma soeur.
RYAN: Je vais ouvrir.

__________

RYAN: Salut, t'as amené des copains.
HOMME: C'est le gars qui sait où elle est ?
MARISSA: Ecoutez, personne n'aura rien. Fichez le camp.
JUSTIN: Je ne vais nulle part.
MARISSA: Tu es qui ? Le harceleur ou son frère qui a mis une fille de 14 ans enceinte ?
HOMME: De quoi elle parle?
KAITLIN: Est-ce que quelqu'un a vu les ronds de serviettes ?
HOMME: Rends-moi mon argent, salope !
RYAN: Kaitlin, Kaitlin. Va dans la maison des invités.
MARISSA: Sortez d'ici ou on appelle la police.
JUSTIN: Ecoute, j'ai essayé de faire à Kaitlin une faveur.  Ca ne l'aidera pas. Si tu veux appeler les flics, vas-y. Je vais les appeler moi même.
RYAN: Non, ça va. Marissa, va lui parler, s'il te plait.
RYAN: Peut-être qu'on peut arranger ça. Donne leur une seconde, d'accord ?
MARISSA: Kaitlin, ces gars sont... Kaitlin ?


CAMPING

MARISSA: On dirait qu'elle avait déjà prévue de partir. Tu vas quelque part ?
KAITLIN: Comme si quelqu'un allait le remarquer.
MARISSA: Ceux à qui tu as volé l'argent le remarqueront.
KAITLIN: Je t'avais dit de ne rien lui dire. Je savais qu'elle se comporterais comme une petite princesse.
MARISSA: C'est de ma faute maintenant ?
RYAN: Pourquoi vous ne vous parlez pas l'une à l'autre ?
MARISSA: Tu devrais me laisser t'aider.
KAITLIN: Maintenant, je suis censée croire que ça t'intéresse ?
MARISSA: Bien sûr que ça m'intéresse.
KAITLIN: C'est pour ça que j'ai passé les 2 derniers Noël avec des étrangers. Des étrangers qui n'avaient même pas un chouette sapin de noël.
MARISSA: Et je veux me rattraper. Mais tu dois commencer par être plus honnête.
KAITLIN: Je dois commencer par être honnête ? Regarde autour de toi, Marissa. Toi et Maman avez vécu un énorme mensonge vivant.
MARISSA: Je viens juste d'apprendre pour la caravane. Maman a dit qu'elle rénovait un appartement. Et tu l'as crue ?
KAITLIN: Le père de mon ami Hadley possède cette propriété. Quand il a su qui était sa nouvelle locataire, il a m'a appelée de suite parce qu'il ne pouvait pas y croire. Julie Cooper Nichol ? C'est pas la mère de Kaitlin ? Pourquoi est-ce qu'elle vivrait dans une caravane ?
MARISSA: J'y crois pas, tu étais au courant.
KAITLIN: Mon école entière le savait.
MARISSA: Alors, pourquoi tu as volé l'argent ?
KAITLIN: Parce que je voulais rentrer à la maison.
MARISSA: Quoi, pour voir par toi même que la rumeur était vraie ?
KAITLIN: Non, m'assurer que toi et Maman alliez bien.
MARISSA: Je suis désolée... mais on essayait vraiment de t'épargner tout cela.
KAITLIN: M'épargner de quoi, d'être un membre de cette famille?
MARISSA: Viens là. Ecoute, si tu restes assez longtemps, tu pourras savoir ce que c'est.
KAITLIN: Ryan ? Je voulais juste en avoir assez pour la voiture pour venir ici. Je suis désolée pour ces mensonges.
RYAN: Je vais dire au taxi qu'il peut partir.
MARISSA: Bien... malheureusement, tu dois aller à la réception de Maman.
KAITLIN: Seulement si je peux emprunter quelque chose à me mettre.


MAISON DES COHEN

SUMMER: Où est-elle ?
SETH: Ne t'inquiète pas, Taylor sera là.
SUMMER: J'y crois pas de t'avoir raconté ça à propos de mon père.
SETH: Ca me fait le voir sous un tout autre jour.
KIRSTEN: Salut, tout le monde. Bienvenue. Merci d'être venu. Je suis Kirsten Cohen.
JULIE: Et je suis Julie Cooper Nichol. Merci. Ce soir, nous lançons le premier service de rencontre exclusif de Newport, New Match, parce que, et bien, que vous soyez gay, hétéro, célibataire, divorcé, presque divorcé, dans un monde d'argent et de luxe, la seule chose qui vaille vraiment la peine d'être cherché est une âme soeur.
KIRSTEN: Alors buvez, amusez-vous et flirtez.
SANDY: Si je n'avais pas déjà la femme parfaite, je m'inscrirais d'office.
JULIE: Vous voulez bien m'excuser ?
SANDY: Ne t'inquiète pas. Le plan est en marche.
SETH: Taylor, tu es là. Super.
TAYLOR: Oh, je suis aussi contente de te voir, Seth.
SETH: Oui, donc...
TAYLOR: Attention. Je ne veux pas que tu te mettes entre deux soeurs.
SETH: Ok. Viens par là. Ecoute... ta mère ressent vraiment quelque chose pour Dr Roberts ?
TAYLOR: Disons que quand ma mère veut quelque chose, elle l'obtient. Comme quand elle a voulu mon père, elle l'a eu. Et quand elle a voulu son argent et la maison après le divorce, elle l'a eu. Et maintenant elle veut Dr Neil Roberts.
SETH: Il y a quelque chose que tu devrais savoir à son sujet.

 

CLUB

RYAN: Voilà-- en grande partie, du moins.
JUSTIN: Merci. Alors... où est Kaitlin ?
RYAN: Avec sa soeur. Pourquoi ? Pourquoi j'ai l'impression qu'il ne s'agit pas seulement d'argent ?
JUSTIN: Je pensais juste que Kaitlin serais venue avec toi. Pour au moins s'excuser je sais pas. C'est le moins qu'elle puisse faire. Donc elle ne t'a pas du tout parlé de moi ?
RYAN: Pour dire quoi... ?
JUSTIN: Je ne sais pas.
RYAN: Tu es amoureux d'elle.
JUSTIN: Je pensais l'être, mais...
RYAN: Mais quoi ?
JUSTIN: Fais attention avec cette fille, mec. Elle est... géniale. Merci.

 

MAISON DES COHEN

KAITLIN: Tu sais, j'étais tout le temps jalouse que toi, Maman et Papa étiez tous ici. La fête à Newport.
MARISSA: Tu es là maintenant.
KAITLIN: Je m'attendais à quelque chose de bien plus cool que ça.

_______________

SUMMER: Alors, comment ça s'est passé ?
SETH: Observe.
VERONICA: Neil, on devrait aller dans un endroit plus tranquille et prendre un verre.
NEIL: C'est une bonne idée.
TAYLOR: Salut, je suis désolée. Maman, je pourrais te parler une seconde ?
VERONICA: Taylor, le Dr Roberts et moi essayons d'avoir une conversation privée.
TAYLOR: Ca ne prendra qu'une seconde.
NEIL: Ca va. Allez y.
VERONICA: Quoi ? Qui t'as racontée ça ?
NEIL: Est-ce que tout va bien ?
VERONICA: Oui... Neil... nous allons devoir reporter ce verre. Taylor ne se sent pas bien. On se reparle plus tard.
SETH: Mon dieu, c'est excellent.
SUMMER: Tout ce que tu as fais c'est de lui dire qu'il a voté pour John Kerry ?
SETH: Oui, c'est exactement ce que j'ai dit.
SUMMER: Tu lui as dit qu'il avait de l'herpès ?!
SETH: Ce truc avec Kerry, ça aurait pas marché !

___________

SANDY: Neil !
NEIL: Salut, Sandy.
SANDY: Vous êtes tout seul.
NEIL: Oui, oui. La fille de Veronica ne se sentait pas très bien. 
SANDY: Au cas ou vous voudriez le savoir, vous venez d'éviter le pire. Vous avez probablement raison.
NEIL: J'ai été hors course trop longtemps, j'ai été momentanément courtois. Bon, je crois qu'il est temps pour moi de rentrer.
SANDY: Je pense qu'il y a quelqu'un ici qui apprécierait votre compagnie.

___________

JOHNNY: Tu t'en vas ?
KAITLIN: J'aimerais bien.
JOHNNY: La fête est si bien que ça, hein ?
KAITLIN: Elle commence à devenir intéressante.
JOHNNY;: Je vais chercher Marissa. Excuse-moi.

____________

JULIE: Où est Veronica ?
NEIL: Elle est partie.
JULIE: Seule ? Vraiment ? Vous deux sembliez bien vous entendre.
NEIL: En fait, j'avais l'espoir que vous accepteriez de dîner avec moi un soir.
JULIE: Neil, j'en serais ravie.

____________

MARISSA: Ryan... Oh, désolée.
JOHNNY: C'est de ma faute.
MARISSA: Non... qu'est-ce que tu fais là ?
JOHNNY: Je ne reste pas... Je voulais m'excuser pour hier. Je ne sais pas pourquoi j'ai dit ces choses alors que c'était faux. Je crois que... Tu me manques.
MARISSA: Excuses acceptées. Tu me manques aussi. Je sais qu'on a nos vies maintenant; ne sois pas un étranger, ok ? Et en parlant d'étranger, tu n'aurais pas vu ma soeur ?
JOHNNY: Oui, elle est devant.
MARISSA: Elle s'ennuie je crois. Ouais. Tu penses que tu pourrais la ramener chez elle ?
JOHNNY: Bien sûr. Je vais l'emmener manger une glace.


CUISINE DES COHEN

SUMMER: Bien sûr que je ne voulais pas te frapper.
SETH: Je sais; je trouve intéressant la façon dont ta main a percuté mon visage.
TAYLOR: Summer.
SUMMER: Taylor, je pensais que tu étais partie.
TAYLOR: Oui. J'ai dit à ma mère que je devais revenir. Ecoute, je suis triste que ça n'ait pas marché entre nos parents, mais... si ça ne te dérange pas, j'aimerais toujours te considérer comme ma soeur.
SUMMRE: Oui, moi aussi.
TAYLOR: Vraiment ?
SETH: Oh! Ok, c'est super.
TAYLOR: Ca en valait vraiment la peine. Je dois y aller. On se voit demain à l'école, soeurette.
SUMMER: Quoi, tu veux un autre cocard ?

 

JARDIN DES COHEN

MARISSA: Comment ça s'est passé ?
RYAN: Bien, je crois.
MARISSA: C'était bien pour l'argent ?
RYAN: Je ne crois pas qu'il était venu pour l'argent. Ils sortaient ensemble.
MARISSA: Quoi ? Tu plaisantes. Il a notre âge.
RYAN: Et elle a menti sur le sien.
MARISSA: C'est pas vraiment surprenant, je crois.
RYAN: Je plains un peu ce gars. Enfin... tu avais un an de plus qu'elle quand je t'ai rencontrée ? Je sais ce que c'est que de tomber amoureux d'une Cooper.
MARISSA: Oui, je crois que tu sais.
RYAN: Où est-elle maintenant ?
MARISSA: Johnny l'a raccompagnée donc normalement, elle est au lit, là.

 

VOITURE

KAITLIN: Merci de m'avoir tirée de là.
JOHNNY: Pas de problème.
KAITLIN: Tu sais quand on dit qu'on peut pas rentrer chez soi une seconde fois ? Je sais pas si c'est l'endroit qui a changé ou si c'est toi qui change.
JOHNNY: Tu en penses quoi ?
KAITLIN: Je crois que c'est resté exactement pareil depuis que je suis partit.
JOHNNY: Et toi ?
KAITLIN: Gare-toi.
JOHNNY: Non, on va s'arrêter...
KAITLIN: Je ne veux pas de glace. Arrête la voiture. J'ai envie de nager.
JOHNNY: Maintenant ?
KAITLIN: Oui. Alors... t'as peur ?
JOHNNY: Non, mais...
KAITLIN: Allez !
JOHNNY: Kaitlin !
KAITLIN: Le dernier arrivé !
JOHNNY: Kaitlin, attends !
KAITLIN: Allez !

Opening scene - Cohen kitchen, morning - the first thing we see is Seth looking at his chin in the reflection of some sort of door. I can’t tell what it’s to, but it’s around the corner from the fridge. Ryan is also in the kitchen

Ryan: (looks at Seth) why d'you keep touching your face


Seth: (frowns) last night before I went to bed I had the sensation of a pimple about to surface, this morning...skins as clear as a smogless sky

Ryan: (at the fridge) an that’s a problem because


Seth: (sighs) Ryan don’t ya see (holds up hands)

Ryan: (shuts fridge) not so much

Seth: things are goin way too well around here

Ryan: (looks at Seth) ...what

Seth: Marissa got back inta Harbor, you guys seem to of resolved your surftastic love triangle, my girlfriend got a near perfect score on her SAT's but we've never been happier

Ryan: Seth its senior year its (raises eyebrows) suppose'ta be best year ever

Seth: no you should know better, every time things are goin too well around here, is when doom comes'a knockin

Ryan: (looks at Seth, raises eyebrows) doom

Seth: a knockin

Ryan: mm

(we hear the doorbell)

Seth: (points) or a ringin

(Ryan looks towards the door and frowns)

Seth: right on time, don’t answer it it’s probably a flaming bag of crap

Ryan: (walks away) or FedEx

(Seth makes an "eek" face. Ryan goes to answer the door)

Ryan: (opens door) yeah

(a young girl is standing with her back to the door. she also has a small suitcase next to her. she turns around and looks at Ryan)

Kaitlin: (frowns) so I show up at my house to suprise my mom...an this Persian dude answers the door

Ryan: (mouth agape) uhh I'm-I'm sorry

Kaitlin: I figured he was the new butler...but then I saw his shoes (raises eyebrows) Prada (Ryan looks at her, confused) I thought, maybe he was my new step-dad...an I was about'a like hug him (squints) an then his wife shows up, no matter how rich the guy is my mother would never join a harem

Ryan: uh I don’t-

Kaitlin: so I was like Persian dude, what're you doing at my house, an where is my mother an he was all like who is your mother (Ryan nods, frowns) so I told him, an he tells me that my mother moved an that all the mail is being forwarded here

Ryan: (still not realising) uhh I think that you may have-

Kaitlin: are you gonna invite me in or what (Ryan looks down, frustrated) gees Ryan (Ryan suddenly looks at her) I see Newport hasn’t improved your manners at all

Ryan: (finally realises) oh my god

(Seth is now standing behind Ryan)

Seth: (frowns) oh my god Kaitlin Cooper

Kaitlin: weird neighour kid (grins sarcastically) hi

Seth: you have uh you've grown-

Kaitlin: (matter of factly, nods) boobs

Seth: (shakes head, softly) no I

(Ryan looks at Seth, Seth mouths "yes" to him and nods almost immaturely lol. Kaitlin looks at them both and walks in with her stuff. Ryan closes the door)

Seth: (to Ryan) oh, it’s a knockin

(I just have to describe what Kaitlin is wearing at this moment. for starters she definitely does not look her age (14ish) she has her school uniform on but its sexier than it should be. its kind of like something you'd see on TV or a movie where the girl changes out of the conservative clothing she left the house in, when she gets to school, into the my-parents-can-never-see-me-in-this outfit. she has on a sexy white midriff top that is tied at the bottom to show her belly button and unbuttoned at the top to show cleavage. she has her hair down/out, jacket unbuttoned and her skirt is pretty short. though she is wearing pants or stockings with it so that’s not so bad. you'll see in a second why I'm describing her current look)

Theme song - California by Phantom Planet

Cohen kitchen - Sandy, Kirsten, Seth and Ryan are now in there together. Seth is sitting down at the far end of the counter and Ryan is standing at the opposite end. Kirsten is making coffee and Sandy is standing at the side of the counter midway between Seth and Ryan

Sandy: (frowns) Kaitlin Cooper, must be two years since she’s been back

Kirsten: did she mention why she’s home in the middle of a semester

Ryan: we never really got passed where home was

Sandy: oh, Julie wants us to wait till she gets here before we tell Kaitlin-

Seth: that her family’s a prime candidate for pimp my double wide

(Summer comes in)

Summer: hey, guys, good morning (to Seth) you ready to go, it’s the third day of the Pride an Prejudice mini series in English class (sits on Seth’s lap, puts arm around his neck)

Seth: Summer the show you are about ta see has all the makings of a classing Jane Austen novel, you've got sisters, lies an bosoms (Summer frowns, not following)

Ryan: Kaitlin's back

(we hear the sound of a door opening)

Summer: (suprised) mini Cooper

Seth: (looks at Summer) mini Coop not so mini (Summer looks at him)

(Julies comes in followed by Marissa)

Julie: Kaitlin, where’s my baby

Kirsten: she’s getting herself together

Sandy: the kids a little confused

Julie: yeah, I don’t know what I'm gonna tell her, I mean I jus wanted to protect her from everything that’s gone on around here, shootings, funerals, public school

Marissa: well just explain it to her, she'll understand (Ryan looks at her)

Julie: honey, you might've understood your your fathers daughter, Kaitlin's me, she’s not gonna want our life

Sandy: she came home

Kirsten: (nods) an that means she wants her family more than anything

Kaitlin: (off screen) mom

(everyone looks towards the kitchen arch. Kaitlin is standing there and she has had quite the transformation, this is what I was talking about before. the sexy is gone and she looks more her age now. she has put her hair in 2 plaits, very school girl esque. the white top is now buttoned up as is the jacket. no belly button or cleavage showing now, lol. Julie moves closer to Kaitlin, Kaitlin does the same and they hug. Kaitlin has a huge smile on her face. Seth and Summer watch, Seth frowns and looks at Ryan, Ryan frowns back, lol)

Marissa: hi

Kaitlin: hi

(Marissa and Kaitlin hug)

Julie: sweetie what're you doing here

Kaitlin: d'you even look at my calendar, its mid winter break

Julie: I knew that, its just I figured (mumbles) isn’t it fashion week (Kaitlin frowns) I-I thought you'd be in Paris with Alexandra like last year, front row at Chanel (smiles) I saw the photo on wire image

Kaitlin: I thought that you'd be happy to see me

Julie: well I am, of course

Marissa: hey we're so happy to see you

Kaitlin: (looks from Marissa to Julie) so that guy at Caleb’s said you moved (Julie looks at her wide eyed)

Summer: ...I think we're gonna be late for school guys

(Summer, Ryan, and Seth start to leave)

Kirsten: (to Sandy) Sandy can I talk to you about the launch party

Sandy: oh I love discussin a party

(Kirsten and Sandy leave. Kaitlin smiles at them, oblivious to the reality check she is about to get)

Marissa: (points) I’m actually gonna be late for school too (Kaitlin nods) but lets do something (hugs Kaitlin) later an catch up ok

Kaitlin: ok

Marissa: bye

Kaitlin: bye

(Marissa leaves, Julie looks at her and then looks back at Kaitlin)

Kaitlin: (lost) ok so what’s going on

Julie: ok, d'you remember that email I sent you about Caleb (Kaitlin blinks) there were some financial complications afterwards

CUT TO: The trailer park - Julie and Kaitlin are sitting in the car near Julie’s trailer

Kaitlin: oh my god (looks at Julie) we live in a trailer

Julie: well...yes (gets out of the car) but not live live um we're more like refugees (Kaitlin gets out) we're only half'a mile from the beach and well (looks at trailer then Kaitlin) its Tiffany blue (smiles) (Kaitlin looks at her) oh honey this is so temporary, once Kirsten’s an my business is up an running everything’s gonna be jus like it was

Kaitlin: (looking at the trailer dazed) mm

Julie: so let’s go inside

(inside the trailer Julie shows Kaitlin how the pull out bed works)

Julie: an then you pull it open like this...and, whala (puts hand up, sits) it’s a bed

Kaitlin: ...well...that’s...versatile (smiles)

Julie: oh honey (stands) I’m sorry I know this isn’t what your use'to but think of it as a life experience and this is exactly the kind of place Britney Spears is from

Kaitlin: mom its ok, really (shrugs) I mean it’s like a slumber party, the three of us...here (smiles)

Julie: oh (picks up stuffed puppy) you still have this puppy Marissa gave you (Kaitlin smiles and takes it) although you didn’t really care for him until you found out he was a purse an you could put your pretend credit cards in his belly

Kaitlin: yeah it was that summer in Taho...(raises eyebrows) the whole family together (Julie smiles) I guess it’s sentimental

(Julie smiles at Kaitlin, Kaitlin smiles back)

Julie: (gasps) I know lets get our nails done, I wanna hear everything you've been up to in Montecito, although I’m spose'ta be helping Kirsten with our launch but she'll understand

(Julie goes to ring Kirsten just as Kaitlin’s cell phone makes a noise)

Julie: you got a message (Kaitlin looks at her cell) somebody from school (gasps) a boy mm (smiles) (Kaitlin grins) (sadly) oooh, my little girls growing up, I’m gonna call Kirsten

(Kaitlin pushes a button and puts her cell phone to her ear

Msg:
Guy: hey, its me, I can’t believe you just took off like that (Kaitlin frowns) don’t think that just because you left town I’m gonna-

Kaitlin shuts the cell phone. she looks almost worried. she sits down on the couch dazed)

CUT TO: Harbor school - Ryan and Marissa are in the student lounge together walking and holding coffee

Marissa: its jus the Kaitlin I know is obsessed with her hairless pony...I feel like I've missed this whole part of her life (sits on couch)

Ryan: (sits) puberty

Marissa: an it’s all my fault

Ryan: naaah, what're you talkin about

Marissa: well, I mean its not like I ever tried to keep in touch (thinks) in fact we were never really close, it was always her an my mom versus me an my dad

Ryan: well she’s home now, you can fix that

(Seth and Summer come over)

Seth: are you talkin about Kaitlin’s transformation from horsey tweener to lanky limbed jailbait (Marissa looks at him)

(Seth and Summer are now sitting on the couch opposite Ryan and Marissa)

Summer: Cohen, one more pervy word about Coops not so mini Coop an I may have'ta staple your tongue ta your collar

(an over enthusiastic Taylor comes over)

Taylor: (claps) yay there you are!

Marissa: hey Taylor

Taylor: (hugs Marissa) hi

Marissa: oh, thanks so much for everything at that meeting last week

(Marissa moves her bag from between herself and Ryan and Taylor sits down between them)

Taylor: oh, of course, you were lonely at that school, you had no friends, no one to talk to (Marissa looks at her) kind of like Charlton Heston in Planet of the Apes (Ryan looks at her)

Summer: I think that was Mark Wahlberg

Marissa: uh actually, I had a couple (shrugs) good friends

Taylor: but not like our group here (sits back) right

(Seth and Summer look at Taylor)

Marissa: I should get to class (stands)

Ryan: uh me too

(Marissa and Ryan leave. Taylor gets up from the now empty couch)

Taylor: the poor thing (sits on coffee table) it must be really hard for her, readjusting (raises eyebrows) kinda like coming back from Nam

Summer: huh

Taylor: thankfully she has us

(Taylor puts a hand on Seth and Summers knees. Seth sighs, Summer looks at him - in the hall Marissa and Ryan are now walking)

Ryan: hey (Marissa looks) you alright Taylor can be a little Taylor

Marissa: (smiles) no she jus made me realise I haven’t talked to Johnny since I got here, I mean I've left him messages (remembers) the tour starts soon I hope he hasn’t left yet

Ryan: nah I don’t think he'd do that, why don’t you try uh (thinks) what’s his name, bizarro Seth

Marissa: (smiles) Chili, I could, thanks

Ryan: yeah not a problem, alright (pats Marissas arm) see you at lunch (Marissa nods)

CUT TO: Newport Union - Johnny and Dennis are walking down the stairs together

Dennis: dude will you please just call her back, this whole sacrificing your happiness for hers thing clearly is not working

Johnny: look no it wasn’t a sacrifice alright I...jus thought my life would be...simpler without her

(Johnny and Dennis are now off the stairs)

Dennis: yeah it’s real simpler your miserable dude will you please jus take my phone an call her

(Dennis holds out his phone and it rings. he looks at who is calling)

Dennis: it’s like I summoned her (answers) Marissa

(we see Marissa near her locker, on her phone)

Marissa: hey Chili have you seen Johnny

Dennis: as a matter of fact Harper is right next to me

(Dennis holds out the phone to a reluctant Johnny, after a few seconds he takes it)

Johnny: hey Marissa

Marissa: hey, I called you a few times, did you get my messages

Johnny: yeah sorry um...I’ve jus ben really busy

Marissa: course, packin an stuff

Johnny: yeah, packing (Dennis raises his eyebrows)

Marissa: ok well my sisters in town id love for you to meet her before you leave

Johnny: oh yeah I don’t know um maybe if I have time

Marissa: come on, your not really gonna leave without saying goodbye (Johnny doesn’t say anything) the diner, four thirty ppleasee

Johnny: ill see you there

(Johnny hangs up, not looking thrilled with the idea)

CUT TO: Cohen’s front door - we hear the door bell and then see Kirsten open it. Veronica Townsend is standing there

Kirsten: (suprised) Veronica, what're you doing here

Veronica: hello Kirsten (walks in) I hear you an Julie are starting a new dating service, I want you ta set me up...with the delicious Dr. Neil Roberts

Kirsten: (confused) the father of Marissa’s best friend...the girl you called little miss Columbine at last weeks board meeting (Veronica looks down) d'you really think he'd go out with you

Veronica: of course not, if however I could talk to him...say over a candle lit dinner (Kirsten looks at her) I’m sure I could convince him that I was just a...concerned parent looking out for her daughter...an that’s where you come in

Kirsten: an why would I help you (squints)

Veronica: Marissa’s back at Harbor but her involvement in after school activities, senior day, prom, graduation is yet to be determined...and I carry alotta weight with the parents association, you might say I am the parents association

Kirsten: your gonna hold a seventeen year old girl hostage for a date (raises eyebrows)

Veronica: a good man is hard to find Kirsten (Kirsten looks at her appalled) I’m free tomorrow if you’re wondering

(Veronica leaves, Kirsten closes the door stunned)

CUT TO: Newport group - Sandy is in his office on the phone to somebody

Sandy: oh you'll have the contracts by Friday, yeah, oh its great Sid, ill talk to ya then (hangs up)

(Kirsten walks in)

Sandy: well, this is a wonderful suprise

Kirsten: I wish it was (kisses Sandy) Sandy I have a problem (sits on the couch) (Sandy leans on his desk) Veronica Townsend came by to see me this morning, she wants me to set her up with Neil Roberts

Sandy: good luck

Kirsten: an she threatened to make Marissa’s life a living hell at Harbor if I don’t, an she can do it (nods)

Sandy: we can’t give inta threats like that, we don’t negotiate (folds arms) with the Newpsies

Kirsten: I know, but Marissa’s ben through alot, an all Neil has'ta do is take her out for dinner tomorrow night

Sandy: well so what'do you want me ta do about it, you’re the one with the dating service

Kirsten: Neil isn’t a client

Sandy: (shakes head) an I’m not an employee

Kirsten: no but you are Sandy Cohen professional persuader, you guys play golf together an your...guys (Sandy looks reluctant) an I’m calling in a wifely favour, jus call

(Sandy frowns, clearly not wanting to do it)

CUT TO: The pier - Marissa and Kaitlin are walking towards the diner together carrying shopping bags

Marissa: shopping was such a good idea

Kaitlin: even if it was at a thrift store

Marissa: hey vintage is very "in" right now

Kaitlin: (laughs) so who are we meeting again

Marissa: oh my friend Johnny from Newport Union...I guess he’s going away on this surfing trip an...I jus don’t wanna lose touch you know

Kaitlin: (pointed) do I know about losing touch mm (grins at Marissa)

Marissa: Kaitlin...mom in her own deranged way was jus tryin'a protect you (looks at Kaitlin) and I...was (frowns) I don’t know but it won’t happen again

Kaitlin: yeah I know its jus...I’m not a little kid anymore you know (looks at Marissa)

Marissa: I know...there they are (points)

(we see Johnny and Dennis walking towards Marissa and Kaitlin)

Kaitlin: (off screen) which ones Johnny (looks at Marissa) perfect bone structure or carrot top

Marissa: yeah your definitely not a kid huh, hey guys

Johnny: hey

Marissa: so, Kaitlin this is Chili an Johnny

Johnny: it’s nice to meet you (shakes Kaitlin’s hand)

Dennis: hi

Johnny: hey Marissa

Marissa: hey, thanks for coming

(Johnny smiles, he and Marissa share an awkward moment which Kaitlin picks up on - they are now inside the diner. Dennis and Johnny sit on one side of the booth and Marissa and Kaitlin opposite them)

Marissa: so uh when do you leave

same time:
Dennis: April
Johnny: next week

(Marissa looks from Johnny to Dennis, Kaitlin does the same. Johnny looks down)

Dennis: right he leaves uh next week for training, tour starts in April (Marissa looks at him)

Johnny: umm dude did I lock my car (Marissa & Kaitlin look at him) I think I forgot to lock- (stands)

(Marissa looks from Johnny to Dennis)

Dennis: been alotta thefts in the area lately he’s got bunch'a cassette tapes...in there

Kaitlin: can you excuse me, um much coffee (smiles) small bladder

(Dennis nods. Marissa watches Kaitlin leave then looks back at Dennis)

Marissa: w-what’s going on

Dennis: Marissa do I have'ta spell it out for you (Marissa shrugs) ok, guess I do, look, he knew that you weren’t gonna go back to Harbor while he was still there so

Marisa: (realises) he told me that he was leaving...oh my god

(outside the diner Kaitlin catches up to Johnny)

Kaitlin: (calls) Johnny

Johnny: (looks) hey

Kaitlin: so how long have you been in love with my sister

Johnny: (scoffs) ...we're jus friends

Kaitlin: good, cause I’m sure as you know, she’s not available (Johnny nods) unlike...say...me (smiles)

(Johnny laughs and Kaitlin looks at him with an almost smug smile)

CUT TO: Cohen house - we hear the doorbell sound and then we see Ryan heading to answer it

Ryan: (calls) yeah, yeah-yeah-yeah

(Ryan opens the door. a guy is standing there who appears to be the around the same age as Ryan)

Justin: hi uh this the Cohen house

Ryan: it is, can I help you

Justin: I’m lookin for someone, I guess I had the wrong address uh a Persian guy said I could find her here Kaitlin Cooper

Ryan: (looks at Justin) are you a friend of hers

Justin: I really need'a get ahold of her, is she here or not

Ryan: ...look man I haven’t seen Kaitlin since she was eleven an rode a pony

Justin: ...alright, well, if she shows up call me (writes down number) (Ryan watches him) it’s important

(Ryan takes the number and Justin leaves. Ryan looks worried)

CUT TO: The trailer park - Kaitlin is on the verandah painting her toe nails. Ryan pulls up in the range rover, we can now see that Kaitlin also has music in her ears. she looks over and sees Ryan walking up

Kaitlin: hey Ryan, what’s up

Ryan: your sister around

Kaitlin: no she went out...can I help you

Ryan: ...maybe (sits) there was this guy (sighs) showed up at the house last night, lookin for you

Kaitlin: (looks at Ryan) ...Justin

Ryan: (nods) you know him

Kaitlin: he’s from Montecito an he goes to Kate (Ryan listens) I met him at a mixer

Ryan: is he your uh boyfriend

Kaitlin: I barely even spoke to the guy (Ryan sits back) then he kept on calling me coming by my school...I finally told my dorm mother an it got him (raises eyebrows) in trouble...an now he’s like your messing up my chances in Princeton (Ryan looks at her) I cant believe that he showed up here...I mean id already changed my cell phone

Ryan: (sighs) alright ill take care of it

Kaitlin: an you won’t tell Marissa (Ryan doesn’t look thrilled with the idea) I mean we're just starting to get'ta know each other again an I don’t want her to think that I’m some stalker magnet, an I don’t want her to worry (Ryan looks at her, unsure)

CUT TO: Johnny’s house - Marissa knocks on the door and Johnny opens it

Marissa: (smiles) hi

Johnny: ...hey

Marissa: so Chili-

Johnny: told you

Marissa: yeah

Johnny: yeah he was never one ta keep a secret

Marissa: well what you did was pretty amazing (Johnny looks at her) I jus wanted to thank you

Johnny: yeah I’m a...real martyr (avoids eye contact)

Marissa: ...uh so (raises eyebrows) what're you gonna do now...(shrugs) since your not going on tour

Johnny: I hadn’t really thought about it

Marissa: well I mean you could (shrugs) always apply to college for next January or

Johnny: no I don’t think so

Marissa: I could help you (shrugs)

Johnny: listen Marissa (looks at Marissa) it’s not your problem anymore (Marissa looks at him) you know your back where you belong an...well you know my life... maybe it’s not ta tour the world to surf but (shrugs) I don’t need you saving me

Marissa: look its jus you did this incredible thing for me an I-

Johnny: is that what you think (Marissa looks at him) I needed you to leave

Marissa: (raises eyebrows) so I’m back at Harbor but...what're you saying that you (shrugs) don’t ever wanna see me again

Johnny: yeah, I guess that’s what I’m saying (Marissa looks at him, shocked) look right now I jus need you outta my life

(Marissa looks at Johnny, Johnny looks at her. Marissa is almost on the verge of teary)

Marissa: (nods, hurt, softly) ok

(Marissa leaves, Johnny closes the door behind her)

CUT TO: Cohen house - Sandy picks up the phone in the kitchen and dials a number. we hear the ringing tone

Neil: hello

Sandy: Neil, hey, it’s Sandy I I hope I’m not interrupting

(we see Neil on the phone at his house)

Neil: no-no-no not at all Sandy, how can I help you

Sandy: well...there’s a bit of a situation (raises eyebrows) with Marissa

Neil: anything I can do, Marissa an her mom mean alot to me

Sandy: well this is awkward (leans on counter) you know Veronica Townsend

Neil: do I know Veronica Townsend Sandy, I know every former A cup in this town

Sandy: well what would you think about havin dinner with her tonight (unsure)

Neil: ...you mean a date

Sandy: look I know she is a bitch on wheels but she wants to go out with you and she’s willing to make Marissa’s life at Harbor very difficult if it doesn’t go through

Neil: oh come on Sandy that’s preposterous

Sandy: I wouldn’t be askin ya if I didn’t think she'd follow through on this (Neil listens) look its one dinner, crowded restaurant, meet there, Kirsten an I’ll pick up the tab

Neil: how horrible can it be

Sandy: trust me it'll be horrible, I owe you, thanks

Neil: (hangs up) huh

CUT TO: The Bait Shop - Ryan is standing at the bar drinking what looks like bottled water. Justin comes in and walks over to Ryan

Ryan: good your here

Justin: (looks around) where’s Kaitlin, she came with you right

Ryan: nah I didn’t think that was a very good idea, look best thing for you to do (looks at Justin) is get in your car, go back where you came from, put this behind you

Justin: I’m not going anywhere without the fifteen hundred bucks she stole from my brother

Ryan: (laughs) she says she barely knows you

Justin: we've been goin out for like a month (Ryan looks at him) an I wanted her to meet my brother Sam, he’s a Gamma Tau at UCSB they were having a party so I brought her along (laughs) an then she uh ditched me ran off with the dorm money an left town (Ryan looks at him in disbelief) look three guys saw her stuff it in a gym bag an take off

Ryan: so I’m spose'ta take the word of three drunk frat brothers over a fourteen year old girl

Justin: (suprised) fourteen, she told me she was sixteen

(Ryan looks at Justin, Justin looks at him)

Ryan: like I said put this behind you

Justin: I’ve been tryin'a help her...alright it’s not my money an now its outta my hands

(Justin leaves. Ryan looks as though he’s thinking)

CUT TO: Roberts' house - Summer and Seth are on the couch together. Seth is on the long bit lying down, reading. Summer is sitting next to him studying

Summer: I had three messages from Taylor this morning

Seth: (looks at Summer) I told you she has abused puppy syndrome (frowns) if you show her the tiniest bit of affection she’s gonna follow you around for the rest'a your life

Summer: I know but she’s kind of our responsibility now

Taylor: (off screen, screams) aaaahhh oh my god, huge news!!!

Summer: (startled) oh my god (Seth sits up a tad)

(Taylor is now in front of Summer with a huge smile, clapping happily)

Summer: um who you let in

Taylor: I speak fluent housekeeper, guess what...my moms getting set up with your dad (Summers mouth is agape) (squeals) aaaahhh (claps happily)

Seth: oh my god

Taylor: (laughs) I know, if they get married (grins) we could be sisters!!

(Summer and Seth are both stunned. Taylor is borderline delirious, lol)

Taylor: ok so I’m gonna go take a quick spin around (points) an see which room I might want (stands) ok, ill be right back

Summer: (dazed) ok

Taylor: (runs, squeals happily) eeeeeeeee (goes up stairs)

Summer: (to Seth) she is so going back to the pound

CUT TO: NB Yacht club - Veronica and Neil are sitting at a table together

Veronica: no-no-no-no the football players are the real pussycats, it’s the female tennis players that will kill you in your sleep (Neil listens) you know in Russia rumour has it that Sharapova's rep is former KGB

Neil: I had no idea being a sports agent was so dangerous

(Veronica laughs shyly, Neil smiles at her - Julie and Kaitlin walk in)

Kaitlin: (looks around) mom this place is way too expensive

Julie: oh but honey it’s your homecoming it’s a special occasion-

(Julie stops suddenly and we see why. she sees Veronica and Neil together. they clink glasses. Kaitlin looks at a stunned Julie)

Kaitlin: mom

Julie: ...you know where we should go

Kaitlin: here you jus said so-

Julie: the Crab Cooker we haven’t ben there in years it'll be so fun (pulls Kaitlin towards the door)

Kaitlin: (confused) wha...ok

(Julie takes a last look at Neil and Veronica before they leave, she looks hurt)

CUT TO: The trailer park - Marissa is inside the trailer lifting up clothes trying to find something. Ryan comes in

Ryan: hey

Marissa: hey, oh I’m almost ready

Ryan: take your time, movie doesn’t start for a while

Marissa: (still looking) ok

Ryan: you alright

Marissa: I’m tryin'a find my stupid jacket (goes to the bedroom)

Ryan: ill help you

Marissa: its brown, with things on it (turns on light)

Ryan: an stupid (looks at Marissa)

Marissa: (sighs) I got in a fight with Johnny, he lied about the surf tour he was never going (Ryan doesn’t say anything, or look suprised) (realises) you knew didn’t you

Ryan: yeah an I should'a told you but I mean the guy did a good thing

Marissa: he did it to get rid of me (raises eyebrows) an I mean even though he is not going now, he still says he doesn’t ever wanna see me again

Ryan: ok but he’s in an awkward position, you gotta respect that, give him some time

Marissa: (closes eyes) I know

Ryan: look you uh you got your sister back here (raises eyebrows)

Marissa: yeah (moves closer to Ryan) I guess I do have a great boyfriend (smiles)

Ryan: (nods) you have a great boyfriend too

Marissa: (laughs) an I’m jus getting to know my sister...so life could be worse

Ryan: mm-hmm

(Ryan watches as Marissa unzips a small suitcase and finds her brown jacket, underneath it is a blue and yellow gym bag with a Gamma Tau logo on it)

Marissa: (takes jacket) hey

Ryan: hey

Marissa: that’s awesome (leaves)

(Ryan goes over and picks up the gym bag. he looks inside and its empty. he puts it back down and turns off the light)

CUT TO: Cohen kitchen - Ryan is leaning against the side counter drinking coffee, looking deep in thought Seth comes in

Seth: hey what’s up

Ryan: hey

Seth: you seem pensive, scoot down

Ryan: (scoots down, sighs) so Kaitlin is up to somethin

Seth: dude, I told you, doom

Ryan: (nods) I know

Seth: alright hit me with it, what is it

Ryan: alright so this guy showed up lookin for her, when I asked her about it she said he'd been stalking her (raises eyebrows) right

Seth: but when you went to give him the get outta town speech

Ryan: (nods) he said she stole money from some frat party...an then I found this bag he described in the trailer

Seth: oooh, she’s Jimmy Coopers daughter theft is in her blood

Ryan: I know an I wanna give her a chance to explain but-

Marissa: (off screen) hey guys, good morning

(Marissa and Kaitlin come in)

Seth: hey, I love how people jus come in now no more'a that useless back an forth to the front door

Marissa: so we're gonna go get pancakes d'you guys wanna come

(Kaitlin and Ryan look at each other. Seth notices)

Seth: uh actually Marissa I’m gonna need'a borrow you for a second...cause we're gonna have'ta work on Summers birthday present (nods)

Marissa: her birthdays not for like eight months (looks at Seth)

Seth: (pulls Marissa out of the kitchen) what to get the girl that has everything, we need to plan early

(Marissa looks back at Ryan confused, but follows Seth anyway. Kaitlin smiles at Ryan)

Ryan: so I went ta see Justin yesterday

Kaitlin: oh my god thank you so much

Ryan: he said you stole some money

Kaitlin: what...money (frowns) I don’t know wh-

Ryan: I found the bag in your stuff

Kaitlin: (looks away then at Ryan) ok so I took it, but it was for a good reason

Ryan: (raises eyebrows, nods) please (as if to say explain)

Kaitlin: Justin’s brother Sam's dating my friend Megan, he seemed like the perfect guy right, till she told him that she was pregnant (nods)

Ryan: (looks down) ok then what happened

Kaitlin: so she asked him for some money ta...you know (raises eyebrows) take care of it...an he said it wasn’t his problem...so I took it (Ryan looks at her) d'you wanna call Megan (unzips her doggy bag from earlier) an ask her how her abortion went

Ryan: (shakes head) whatever happened you need to tell Marissa ok

Kaitlin: you know I can’t tell her, you know how she is

(Marissa and Seth come back in)

Marissa: (frustrated) Seth I’m sure whichever action figure you choose Summer will be equally thrilled (looks at Ryan) can we go

Kaitlin: (looks at Ryan, then away) you know, I lost my appetite (shrugs) (Ryan looks at her) can you guy’s jus drop me off on the way

Marissa: yyeah sure

(Kaitlin looks at Ryan almost pointedly and then leaves. Seth squints at Ryan as if he knows Ryan is the cause)

Marissa: (to Ryan) I-is everything ok

(Ryan taps the counter and sort of nods. he looks worried)

CUT TO: Roberts house - Summer comes down the stairs and goes into the room that Neil is already in. he’s sitting on the couch reading the paper

Neil: morning sweetheart

Summer: late night last night

Neil: actually I wanted ta tell you, I went on a date

Summer: (pointed) with Veronica Townsend

Neil: how'd you know (looks at Summer)

Summer: (picks up school books) word gets around when Orange County’s Cruella nabs her next puppy (goes to leave)

Neil: (laughs) I am sorry I didn’t tell you, I thought it would jus be that one dinner

Summer: (stops, frowns) what'do you mean you thought, one dinner I get one dinner is a man on the rebound with a severe lapse of judegment

Neil: alright, that’s enough (takes off glasses) she happens to be a misunderstood woman

Summer: dad (moves closer) she is an evil bitch, her daughter was picking out paint chips for her new room, which is your study by the way

Neil: Summer I am taking Veronica to the launch party at the Cohen’s tonight (Summer is shocked) an I expect you to at least be polite to her

Summer: (reluctant)...fine!

(Summer picks up her books and leaves, clearly not happy)

CUT TO: The trailer park - we hear a knock and then Kaitlin comes out of the bedroom in a pink robe

Kaitlin: Gus I’m sorry, my mom said I can’t open the door for you again, even if you actually have candy (looks out the window)

Johnny: (off screen) it’s Johnny

Kaitlin: (opens the door) oh, hi (smiles)

Johnny: um is Marissa here

Kaitlin: how come nobody ever comes knocking on this door looking for me

Johnny: sorry I jus...I said some stuff to her yesterday I wanted to apologise

Kaitlin: I’m afraid she’s not here

Johnny: oh, ok (goes to leave)

Kaitlin: but (Johnny stops) my moms having this launch party tonight for her new company, it’s at the Cohen’s, she'll be there...maybe you should stop by

Johnny: I don’t think that’s such a good idea

Kaitlin: come on (raises eyebrows) I’m inviting you (Johnny half smiles) so at least there’s one person there that’s not totally lame

Johnny: uh maybe ill stop by (Kaitlin smiles) to apologise to Marissa

(Kaitlin nods and smiles. Johnny leaves. Kaitlin closes the door)

CUT TO: The pier - Ryan and Marissa are walking near the railings

Marissa: so, tell me

Ryan: ugh, that obvious

Marissa: well I mean you barely touched your short stack I can tell when something’s up

Ryan: (sighs) its Kaitlin, there’s this guy lookin for her (Marissa listens, shocked) who says uh she stole money from his brother

Marissa: wh- she stole from another kid, no way


Ryan: no she admitted it but...she says she took it becauseeee the brother got her friend pregnant (Marissa raises her eyebrows, mouth agape) an...needed it

Marissa: (looks away) I cant believe it

Ryan: it doesn’t make any sense, why would he come after her if her story is true

Marissa: (thinks) so you think she’s lying

Ryan: I don’t know I think you need'ta talk to her

Marissa: (unsure)...an accuse her (raises eyebrows) of being a thief, I mean after everything we've put her through that'll really build her trust

Ryan: well...I don’t think the guys goin away without his money

Marissa: alright well, ill talk to her after the party (looks at Ryan) until then we'll just have'ta (shrugs) keep an eye on her

CUT TO: Cohen backyard - there are people everywhere getting everything ready for the party. there is a guy dragging a big metal torch/fire thing. Kirsten talks to him

Kirsten: (to guy) uh check the propane, thankyou

(Kirsten looks over and sees Julie at a bench doing something with paper. I think it’s like an information thing for their guest’s cause you see a quick flash of what looks like a brochure with a heart on the front)

Kirsten: how’s it going

Julie: great, I’ve done maybe twelve an I’ve got about a hundred to go

Kirsten: well make that a hundred an two (Julie looks at her) I’ve added Neil Roberts (screws up face) an Veronica Townsend to the guest list

Julie: (shocked) you've gotta be kidding me

Kirsten: did Sandy-

Julie: what, tell me they were dating, no, I had'ta find that out myself last night at the yacht club, oh (sadly) its jus...

Kirsten: what is it

Julie: well...for the past few weeks Neil an I have gotten quite close an sure the man is a real catch (Kirsten listens) a wealthy doctor estate with pool an tennis court but, I was jus grateful that he’s been so kind to Marissa an then...last night I saw him with Veronica an it hit me...I think I have feelings for him (closes eyes) romantic feelings (Kirsten understands now) now he’s with that witch who tried to harpoon Marissa an there coming to our launch party (Kirsten looks at her) ill be ok Kiki, I’m like the Gulf Region, at this point (shrugs) what’s one more hurricane

CUT TO: Seth’s bedroom - Summer and Seth are sitting against the side of Seth’s bed

Seth: I’m tellin you it'd work

Summer: we are not starting a rumour that my dad has genital warts

(Sandy comes in the open door)

Sandy: hey Seth (Summer & Seth look) how bout lending your mom a hand downstairs

Seth: actually uh dad we're kinda busy right now

Summer: we're tryin'a figure out a way how to break up my dad an some skanked out ho bag (looks down sadly)

Sandy: Veronica Townsend

Summer: (to Seth) see everyone knows

Sandy: you got nothin'a worry about (Summer looks at him) it’s a long story but last nights date, one time thing

Summer: really (Sandy nods) because I mean he’s bringing her to the party tonight

Sandy: (suprised) he’s goin on a second date with her

(Summer puts out her hands and mumbles "I don’t know". Kirsten comes in)

Kirsten: oh Sandy, there you are, I have'ta talk to you about Veronica Townsend an...you know who

Seth: now we have a quorum (Summer looks at him, shocked that Kirsten knows as well)

Sandy: (looks at Kirsten) what happened

Kirsten: ...there are factors of which I was not aware when I had you set them up

Seth: wait you set them up

Kirsten: Veronica wanted ta go on a date with Summers dad (Summer frowns) an she threatened ta make Marissa’s life hell if we didn’t set them up, Neil agreed as a favour

Sandy: look Neil’s a smart guy if he wants to go on second date with her maybe he sees something (shrugs) in her that we don’t

Summer: huh

Seth: what the hockey (Summer laughs)

Kirsten: no-no-no

Sandy: n- ok, ok fine, but we have'ta make sure that she’s the one who ends it, if Neil starts pullin away she might take it out on Marissa

Seth: (hands out) genital - warts (Summers hit him) is the answer

Kirsten: Seth

Sandy: (to Kirsten) you've got a dinner to set up (looks at Summer & Seth) you two keep workin on a plan (Summer looks at Seth) ill keep thinking, we can do this (nods)

(Seth wave’s bye as Sandy leaves. Kirsten follows him)

Seth: ok we've gotta make Veronica Townsend not wanna date your dad so tell me the most shameful thing you know about your father

(Summer frowns, thinking - downstairs near the kitchen we see Kaitlin walk passed the double doors outside. Ryan and Marissa are watching her from inside)

Marissa: I’m jus not sure which is harder to believe, that she stole the money or that she paid for some other girls abortion (Ryan looks at her) (points) either way that girls not my sister

(we hear the doorbell)

Ryan: ill get it

(Ryan goes over to answer the door and Marissa watches him. Justin is standing there with 3 other guys)

Ryan: (waves) hey, you brought friends

Sam: (to Justin) this is the guy who knows where she is

(Marissa comes to the door behind Ryan)

Marissa: hey look no ones getting anything, get outta here

Sam: I’m not goin anywhere

Marissa: an which are you the stalker or his brother who got a fourteen year old girl pregnant

(Justin looks from Marissa to Ryan, confused)

Sam: what the hell is she talkin about

(Ryan and Marissa look at them. Kaitlin comes near them without realising)

Kaitlin: has anyone seen (Ryan & Marissa look at her) the cocktail napkins (stops when she sees the guys)

Sam: give me my money back bitch (starts to go inside)

Ryan: (stops Sam) whoa whoa whoa whoa whoa

Justin: Kaitlin

Ryan: Kaitlin, Kaitlin go to the pool house

(Kaitlin quickly leaves)

Marissa: look get outta here or we're gonna call the cops

Justin: look I’ve ben tryin to do Kaitlin a favour (Marissa & Ryan look at him) she wont help herself, if you wanna call the cops go ahead (shrugs) ill call them myself


Ryan: no-no-no-no its fine (to Marissa) Marissa jus go talk to her please

(Marissa leaves)

Ryan: maybe we can settle this (puts up hand) jus give em a second alright

(Sam, Justin and the other guys look at Ryan - we now see Marissa going into the pool house)

Marissa: Kaitlin these guys are-

(Marissa looks around the empty pool house, no Kaitlin in sight)

Marissa: Kaitlin

(Marissa looks worried)

CUT TO: The trailer park - there is a taxi parked out the front of Julie’s trailer. the range rover pulls up next to it. Marissa is in the passenger seat and Ryan is driving

Marissa: (takes off seatbelt) looks like she already planned her getaway

(Marissa and Ryan get out of the car - inside the trailer Kaitlin is busy packing her suitcase. Marissa and Ryan walk in)

Marissa: going somewhere

Kaitlin: like anyone would notice

Marissa: oh I think those boys you stole the money from would

Kaitlin: (to Ryan) I told you not to tell her, I knew she was gonna act like a self righteous princess

Marissa: you’re blaming me!

Ryan: hey, why don’t you two jus talk to each other

(Marissa closes her eyes, frustrated. Kaitlin continues packing. Marissa calms down a little and sits on the bed, Kaitlin sits next to her)

Marissa: you should jus let me help you

Kaitlin: now I’m suppose'ta believe that you care

Marissa: (looks at Kaitlin) I do care

Kaitlin: yeah, that’s why I spent the last two Christmases with complete strangers (Marissa closes her eyes) strangers who don’t even have a nice tree

Marissa: an I want ta make that up to you...but you have'ta start being more honest (looks at Kaitlin)

Kaitlin: I have'ta start being honest, look around Marissa you an mom have been living a giant lie

Marissa: hey I jus found out about the trailer (frowns) mom said she was...renovating a condo

Kaitlin: (looks at Marissa) an you believed her...my friend Hadley’s dad owns this property an when he heard about his new tenant he called her right away cause he couldn’t believe it, Julie Cooper-Nichol, isn’t that Kaitlin’s mom, why would she be living in a trailer park

Marissa: (shakes head) I can’t believe you knew

Kaitlin: my whole school knew

Marissa: ...so...why did you steal the money (frowns)

Kaitlin: because I wanted to come back home...

Marissa: why (raises eyebrows) ta find out if the rumours are true

Kaitlin: (softly) no (shakes head) ta make sure that you an mom were ok

Marissa: (closes eyes, sincerely) I’m sorry...but we really we're just trying to spare you

Kaitlin: from what...being a part of this family

(Marissa looks at Kaitlin, Kaitlin looks at her)

Marissa: (half laughs) come here

(Marissa leans forward and hugs Kaitlin. Kaitlin hugs her back, awww)

Marissa: (rubs Kaitlin’s back) look if you stick around long enough you might find out what that’s really like

(after they finish hugging Kaitlin goes to her suitcase and takes the puppy bag thing that Marissa gave her, out)

Kaitlin: Ryan

(Ryan comes to the door way. Kaitlin unzips the puppy and pulls out a large wad of cash and holds it out. Ryan takes it from her)

Kaitlin: I only wanted enough for the car to get down here, I’m sorry for all the lies

Ryan: ill tell the cabbie he’s not needed

(Ryan takes some money from the wad of cash and goes outside. Marissa stands next to Kaitlin)

Marissa: well, I guess unfortunately you have'ta go to moms launch party

Kaitlin: (frowns) only if I can borrow something to wear

CUT TO: Cohen backyard - we see red tea lights floating in the pool. people standing around and a big New Match sign. it’s black with the New & Match in gold and a red heart between them. we then see Summer and Seth watching Neil and Veronica together, they clink glasses

Summer: where is she

Seth: (looks around) don’t worry Taylor'll be here

Summer: I can’t believe I told you that about my dad

Seth: well it does kinda make me see him in a new light (Summer nods)

(Julie and Kirsten walk to where the banner is displayed. in front is a microphone)

Kirsten: (into mic) uh hi everybody (everyone looks) welcome, thanks for coming, I’m Kirsten Cohen

Julie: an I’m Julie Cooper-Nichol (everyone claps) thankyou, uh well tonight we launch Newport’s first exclusive dating service New Match, because well whether your gay, straight, single, divorced, nearly divorced, in a world of wealth an luxury the only thing really worth pursuing...is a soul mate (smiles)

Kirsten: (smiles) so drink up enjoy and flirt

(everyone claps. Julie is distracted by Neil and Veronica once again clinking glasses together. Julie and Kirsten walk away from the microphone, Sandy walks up to them both, clapping proudly)

Sandy: if I didn’t already have the perfect woman I would sign right up (Kirsten smiles)

Julie: will you two excuse me

(Julie leaves. Kirsten folds her arms worried)

Sandy: don’t worry, the plan is in motion

(Kirsten and Sandy look over at Neil and Veronica - inside we see Seth near the front door)

Seth: Taylor, your here, great

Taylor: oooh its good ta see you too Seth

Seth: yeah (touches Taylor’s arm) so

Taylor: (pulls away) now don’t make a pass at me, I don’t want you (folds arms) coming between sisters

Seth: (looks at Taylor) ok c'mere

(Seth pulls Taylor into another room)

Seth: listen uh how serious is your mom about Dr. Roberts

Taylor: well lets put it this way when my mom decides she wants something she gets it (nods) like when she wanted my dad she got him an when she (shrugs) wanted all of his money an the house in the divorce she got that (shrugs, smiles) an now she wants Dr Neil Roberts

Seth: well (screws up face) there’s jus something I think you should know about him

(Seth motions for Talyor to move closer to him and then whispers something in her ear. Taylor’s eyes are wide as she’s listening)

CUT TO: The Bait Shop - Justin comes in and goes over to where Ryan is sitting, he sits down next to him

Ryan: there it is, most of it anyway

(Justin hides the money under some clothing)

Justin: thanks, so uh where’s Kaitlin

Ryan: uhhh with her sister why (Justin looks at him) why do I get the feeling this isn’t just about the money

Justin: jus thought Kaitlin might come by with you (Ryan looks at him) to apologise for something, least she could do is apologise (scoffs, frowns) so she didn’t say anything to you about me at all

Ryan: (shakes head, raises eyebrows) like

Justin: I don’t know

Ryan: (realises) your in love with her

Justin: ...maybe, I thought I was but

Ryan: but what

Justin: just be careful of that girl man, she’s...amazing (Ryan looks at him) thanks

(Justin leaves and Ryan sits there thinking)

CUT TO: Cohen house - Kaitlin and Marissa are back at the party now

Kaitlin: you know I use'ta always lie awake so jealous that you mom an dad are at one'a these things (points) a Newport party

Marissa: (looks at Kaitlin) yeah well you’re finally here

Kaitlin: oh yeah, but what I had in mind was way cooler than this

(we now see Seth and Summer in the backyard together)

Summer: we'll how'd it go

Seth: (points) watch an see

(we are now with Neil and Veronica)

Veronica: Neil maybe we should go somewhere a little bit more private an have a drink

Neil: well that sounds like a good idea

(Taylor comes up next to Veronica)

Taylor: hi um I’m sorry, mom can I just talk to you for a second

Veronica: um Taylor, Dr Roberts an I are trying to have a private conversation

Taylor: ok this is jus gonna take a second (holds up finger)

Neil: its ok, go ahead

(Taylor pulls Veronica away and whispers to her. Seth and Summer watch)

Veronica: (looks at Taylor, whispers) what, who told you that

(Seth and Summer are still watching)

Neil: is everything ok

Veronica: uhhh...yeah um Neil uh we'll have'ta do that drink another time uh uh Taylor’s not feeling well uh ill jus talk to you later

(before Neil can say anything Veronica pulls Taylor away. as they walk away Taylor waves to Summer and Seth happily. Seth and Summer wave back, happily stunned)

Seth: huh (smiles)

Summer: oh my god that is amazing (looks at Seth) an all you did was tell her he voted for John Kerry

Seth: yes, that is exactly what I...said

Summer: (realises) you told her he had genital warts! come on

Seth: listen the Kerry thing wasn’t gonna work

(we now see Sandy walk up to Neil)

Sandy: Neil

Neil: hey Sandy

Sandy: you’re all alone

Neil: yes, yes Veronica’s daughter wasn’t feeling well

Sandy: well if you ask me you jus dodged a Newpsie bullet

Neil: oh your probably right, I think I been out of the dating pool so long I was momentarily (raises eyebrows) blind (laughs) I think its time for me to be gettin home

Sandy: you know I think there’s someone here (points) who wouldn’t mind your company

(we see Julie drinking alone, sadly. Neil and Sandy look over - out the front Johnny arrives. as he heads to the front door Kaitlin passes him. they both stop and Kaitlin smiles)

Johnny: hey Kaitlin, are you leaving

Kaitlin: I wish I could

Johnny: (nods) party that good huh

Kaitlin: (thinks) jus got a little bit more interesting

(Johnny looks at Kaitlin, Kaitlin looks at him almost flirtatiously. Johnny laughs)

Johnny: I’m gonna find Marissa, scuse me

(as Johnny starts to walk away Kaitlin purposely bumps into him and grins. Johnny leaves and she sighs - in the backyard Neil goes over to Julie)

Neil: hey there

Julie: (looks at Neil) where’s Veronica

Neil: uh, she left (raises eyebrows)

Julie: (suprised) alone (Neil smiles) really, you two seemed to be getting along so well

Neil: mm (nods) actually I was hoping that you might have dinner with me sometime

Julie: (looks at Neil) Neil I would love to

(now we see Johnny walk up behind Marissa, he taps her and she turns around)

Marissa: Ryan uh (Johnny lo

Kikavu ?

Au total, 55 membres ont visionné cet épisode ! Ci-dessous les derniers à l'avoir vu...

cordelia 
17.06.2022 vers 19h

Neelah 
19.02.2021 vers 18h

Ocepk80 
08.02.2021 vers 12h

Terilynn 
23.06.2020 vers 23h

cartegold 
12.06.2019 vers 09h

Aloha81 
09.04.2019 vers 14h

Derniers commentaires

Avant de poster un commentaire, clique ici pour t'identifier.

Sois le premier à poster un commentaire sur cet épisode !

Contributeurs

Merci aux 3 rédacteurs qui ont contribué à la rédaction de cette fiche épisode

cappie02 
cartegold 
margchar 
Ne manque pas...

Rejoins l'équipe HypnoCheck pour vérifier les informations des épisodes de la citadelle.
L'équipe HypnoCheck recrute ! | En savoir plus

L'équipe HypnoDiff, chargée de la saisie des synopsis et des news diffusions, recrute.
L'équipe HypnoDiff recrute ! | Plus d'infos

Le nouveau numéro d'HypnoMag est disponible !
HypnoMag | Lire le nouveau numéro !

Alternative Awards : À vos nominés
Alternative Awards | On compte sur vous !

Activité récente
Actualités
Nikki Reed est enceinte

Nikki Reed est enceinte
L'actrice Nikki Reed (Sadie) et son mari Ian Somerhalder vont être à nouveau parents. C'est dans un...

Peter dans Greys Anatomy

Peter dans Greys Anatomy
Peter Gallagher vient de décrocher un rôle récurrent dans la 18ème saison de Grey's Anatomy. il...

Shailene sur Netflix

Shailene sur Netflix
Shailene Woodley devrait apparaître cet été sur la plateforme Netflix dans le film La Dernière...

Une nouvelle série pour Bonnie

Une nouvelle série pour Bonnie
Bonnie Somerville fait partie du casting de Heels, une nouvelle série ayant pour thème le catch...

Un nouveau film pour Autumn

Un nouveau film pour Autumn
Autumn Reeser tourne dans une nouvelle trilogie de téléfilm, intitulée The Wedding Veil. Elle tourne...

Newsletter

Les nouveautés des séries et de notre site une fois par mois dans ta boîte mail ?

Inscris-toi maintenant

Sondage
HypnoRooms

choup37, 15.04.2024 à 10:15

Il manque 3 votes pour valider la nouvelle bannière Kaamelott... Clic clic clic

chrismaz66, 15.04.2024 à 11:46

Oui cliquez;-) et venez jouer à l'animation Kaamelott qui démarre là maintenant et ce jusqu'à la fin du mois ! Bonne chance à tous ^^

Supersympa, 16.04.2024 à 14:31

Bonjour à tous ! Nouveau survivor sur le quartier Person of Interest ayant pour thème l'équipe de Washington (saison 5) de la Machine.

choup37, Hier à 08:49

5 participants prennent part actuellement à la chasse aux gobelins sur doctor who, y aura-t-il un sixième?

chrismaz66, Hier à 11:04

Choup tu as 3 joueurs de plus que moi!! Kaamelott est en animation, 3 jeux, venez tenter le coup, c'est gratis! Bonne journée ^^

Viens chatter !